dijous, 27 de desembre del 2012

He recitat la meva poesía - COED 17


Reflexió sobre la meva recitació del poema

Un cop recitat el meu poema m'ha anat bé haver d'omplir un full d’autoavaluació per a tenir en compte tots els aspectes alhora de parlar en públic, com l'entonació que havia utilitzat, la gesticulació de les mans, el to de veu que he utilitzat, el volum i la vocalització. Amb aquest llistat m'he anat adonant del què havia tingut en compte alhora de recitar el poema, i tot i tenir nervis el que havia tingut present al posar-me davant la classe tot el que hem anat estudiant sobre " com ser un bon comunicador".

El que si que he tingut en compte, ha estat posar-me al centre de la classe sense res que talli la barrera entre comunicadora i públic. El volum de veu que he utilitzat ha estat l'adient per a que arribés a tota la classe. Diversos dies abans de la petita recitació he estat practicant la vocalització dels sons. Penso que he fallat més alhora de gesticular, tot i haver escollit el poema que més sentia i em transmetia entre els que vaig fer la tria, em costava relacionar els gestos amb el que anava dient els diferents versos.
Penso que en aquests casos és molt important portar un treball previ de casa, haver-ho treballat molt perquè sinó els nervis poden amb tu. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada