dijous, 15 de novembre del 2012

Primera pràtica a una escola


Tercer dia d'activitat de la Setmana d'Activitats Extraordinàries (SAE).

Fem el primer contacte amb una escola per a saber el que serà el nostre dia a dia en un futur.
La veritat es que ha estat un dia immillorable, la gent m'ha acollit de meravella i el dia s'ha fet molt curt.
He pogut observar i participar en les diferents activitats que preparaven les professores amb els alumnes de P4. I també fer una observació dels seus comportaments. M’ha servit per veure els pocs o inexistents prejudicis que tenen i la innocència que els caracteritza. I a la vegada aplicar o comparar amb els petits coneixements que vaig tenint en aquest camp poc a poc.

La veritat és que ha estat una experiència  molt encertada de viure en un inici d'un llarg grau,ja que jo mai havia fet cap tipus de pràctica, aquí he pogut saber realment que això era el que m'agrada. I imaginar-me allà en un futur.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada