dimecres, 19 de setembre del 2012

DECLARACIÓ D'INTENCIONS

Els meus objectius per a aquest bloc són:

- Compartir les diferents tasques que vagi fent al llarg del curs.
- Compartir, penjar i presentar els treballs de les diferents assignatures.
- Els apunts de classe.
- Obtenir els apunts de totes aquelles persones de la meva classe i poder obtenir més informació, ja que tots els alumnes fem el nostre bloc.
- Que em faciliti la feina alhora de compartir la informació i m’enllaci alhora amb altres blocs.
- Passar informació que ens pugui ser útils a nosaltres com a estudiants i a altres persones.
 -Tenir per la mà el bolc i poder-ne crear d'altres amb facilitat pels meus futurs alumnes.
- Tenir emmagatzemats la informació important, fitxes, articles que em siguin útils en un futur com a mestra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada